Darwina 17 Darwina 17
Foruma ZSP 5 w Jaworznie, czyli Darwina 17
Darwina 17
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

REGULAMIN

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Darwina 17 Strona Główna -> Rozmowy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
UzumakiSothoth
Hokage



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Konoha-Gakure

PostWysłany: Czw 16:42, 26 Sty 2006    Temat postu: REGULAMIN

Oto regulamin forum, którego będziemy przestrzegać, czy tego chcemy czy nie. No cóż, trzeba być posłusznym władzy. Aha, jedna ważna sprawa, tutaj prawo DZIAŁA wstecz.

OGÓLNY REGULAMIN FORUM:


  1. Przed założeniem nowego tematu użyj opcji szukaj. Jeśli nie na forum to na google.pl A tu mały help: [link widoczny dla zalogowanych]. Forum, owszem, jest żeby pomagać sobie nawzajem, ale nie bądźmy aż do tego stopnia leniwi, żeby rzucić post i czekać aż jakaś dobra dusz odpowie.
  2. Zakładajac nowy temat nalezy odpowiednio dobrać jego tytuł. Tematy w stylu: "Pomocy", "Help", "Mam problem" będą w najgorszym wypadku kasowane, a ich twórce zostanie poczęstowany ostrzeżeniem.
  3. Avatar może mieć max rozmiary 100*100, jeśli ktoś ma więszky, upomnienie, jak ktoś nie posłucha, karamy z kasacją avatara i PK. Ktoś to łamie notorycznie - BAN.
  4. Kolejna ważna sprawa to sposób przelewania myśli przez klawiaturę. Posty pisane bez żadnego ładu i składu (z licznymi blędami ortograficznymi i z ZUPEŁNYM pomijaniem znaków interpunkcyjnych) będą po prostu kasowane... Dlatego czasem lepiej wkleić tekst do Worda i sprawdzić jego poprawność, niż potem sie narażać na kpiny innych użytkowników (najczesciej uzasadnione).
  5. I błagam was, w języku polskim występują znaki diaktryczne typu ą, ę, ó [...] Ja wiem, że łatwiej bez nich, ale swój język mamy i szanujmy go (łamanie tego punktu nie bedzie karalne). Estetyka, estetyka Wink Panowie i Panie.
  6. Posty zawierające sam emotikon, bądź tylko krótki tekst w stylu "lol", "ok", "spox", "dzieki", będą kasowane, jakkolwiek w tym względzie popełniamy wyjątki, jednak wiadomo... Wszystko zależy od moda i jego humoru.
  7. Za każdym razem zanim coś napiszesz zastanów sie czy warto, pamiętaj o odpowiedzialności własnych słów - prośby o kasowanie postów mogą być z tego powodu ignorowane.
  8. Kultura wypowiedzi: chamskie obrażanie innych forumowiczów jest zabronione, JEDNAK nie oznacza to, iż nie mozna pisać jakichkolwiek krytycznych postów. Byle wszystko bylo z umiarem. Również przekleństwa nie są mile widziene, jak już ktoś musi niech zagwiazdkuje, ale wiadomo, nawet to z umiarem!

I najważniejsze, pamiętajcie że to tylko forum, że po drugiej stronie łącza siedzi najczęściej taki sam normalny człowiek jak Wy, dlatego czasem warto trochę "wrzucić na luz" zamiast tracić nerwy...

REGULAMIN KAR:

  • Każdy użytkownik może dostać 7PK - 7 ostrzeżeń
  • Ostrzeżenia rozdawane są przez modów i administratorów
  • Za naruszenie zasad panujących na forum użytkowni dostaje 1PK
  • Za złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu użytkownik dostanie 2PK
  • Za poważne naruszenie regulaminu, bądź też wilokrotne naruszenie regulaminu użytkownik dostanie 3 i więcej PK.
  • PK zostają zdjęte po miesiącu od ich nadania. Należy się pilnować z tym bo możemy sobie zapomnieć
  • Można się oczywiście odwoływać od kar. Należy w tym celu wysłać odpowiednio przygotowaną wiadomość do któregoś z modów, bądź administratora, z dokładnym uzasadnieniem.
  • W momencie otrzymania 5PK, użytkownikowi staje się użytkownikiem nieaktywnym, na okres, w zależności jak zalazł za skórę modom, odpowiednio długi. Radzę sobie pilnować i przypominać się - możliwe, że zapomnimy


POSTANOWIENIA KOńCOWE

1. Użytkownicy
1.1. Użytkownicy są to osoby które dokonały rejestracji.
1.2. Użytkownicy mają dostęp do większości funkcji forum za wyjątkiem funkcji właściwych moderatorom i administratorom.
1.3. Użytkownik zgadza się na wysyłanie na jego adres e-mail ogłoszeń i informacji związanych z działaniem forum.
1.4. Użytkownik zgadza się na zapisywanie na jego dysku twardym plików związanych z działaniem forum.
1.5. Użytkownik zgadza się że podawane przez niego podczas korzystania z forum informacje będą zapisywane w bazie danych i ogólnodostępne.
1.6. Użytkownik zgadza się na zapisywanie w bazie danych forum informacji wysyłanych przez jego komputer i oprogramowanie (takich jak IP i typ przeglądarki). Nie będą one publikowane poza szczególnymi przypadkami.
1.7. Treści publikowane przez użytkownika stanowią jego zdanie i są jego własnością.
1.8. Użytkownik wyraża zgodę na edycję lub usunięcie wysyłanych przez niego treści przez Administratorów i Moderatorów.
1.9. Z jednego konta może korzystać tylko jedna osoba. Zabrania się udostępniania kont osobom trzecim a w szczególności osobom pozbawionym możliwości wypowiadania się lub pozbawionym dostępu do forum.

2. Moderatorzy
2.1. Moderatorzy są to użytkownicy którym nadano prawa moderowania jednego lub więcej działów. Czuwają oni aby użytkownicy nie schodzili z tematu i by nie publikowali treści niezgodnych z regulaminem forum.
2.2. Moderatorzy są chronieni immunitetem nie mogą otrzymać ostrzeżenia, zostać usunięci lub zablokowani na forum.
2.3. Moderator posiada możliwość zmieniania treści lub usuwania postów oraz blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów na forach, które moderują.
2.4. Moderator ma obowiązek podpisywania się pod wszelkimi zmianami dokonywanymi w tekście wiadomości pisanej przez innego użytkownika, szczególnie pod wszelkiego rodzaju uwagami i upomnieniami.
2.5. Moderatorzy są powoływani przez administrata.
2.6. Moderatorzy są odwoływani przez administrata.

3. Administrator
3.1. Administratorzy to osoby kontrolujące całe forum i odpowiadające za nie.
3.2. Administrator posiada najwyższą władzę na forum.
3.3. Administrator podejmuje uchwały jednogłośnie.
3.4. Uchwały administrata są nadrzędne wobec wszystkich uchwał i ustaleń za wyjątkiem niniejszego regulaminu.
3.5. Administrator jest chronieni immunitetem.
3.6. Administrator posiada prawa moderatorskie we wszystkich działach.

4. Na forum zabrania się:
4.1. Publikowania niechcianych informacji (spamowania)
4.2. Tworzenia tematów nie związanych z tematyką forum, oraz pisania postów nie związanych z danym tematem lub nic nie wnoszących do dyskusji.
4.3. Publikowania postów o podobnej lub takiej samej treści w jednym lub wielu tematach, lub publikowania tematów, których treść była już poruszana w innym dostępnym temacie.
4.4. Pisania kilku postów pod rząd, jeśli możliwa była edycja wcześniejszego.
4.5. Prowadzenia prywatnych rozmów w tematach.
4.6. Używania przekleństw i wyrazów wulgarnych. Popełniania rażących błędów ortograficznych i interpunkcyjnych.
4.7. Podbijania licznika postów.
4.8. Pisania pod adresem kogokolwiek obraźliwych lub oszczerczych treści lub gróźb.
4.9. Używania nicków przypominających nicki innych zarejestrowanych użytkowników forum.
4.10. Prób włamania się na serwer lub na konta innych użytkowników.
4.11. Publikowania treści niezgodnych z Polskim prawem.
4.12. Ignorowania upomnień Moderatorów i Administratorów forum.
4.13. Posiadania przez użytkownika więcej niż jednego konta.
4.14. Pisania czcionką koloru czerwonego - jest to kolor zarezerwowany wyłącznie dla administracji

5. Uwagi i ostrzeżenia
5.1. Administratorzy i moderatorzy za łamanie regulaminu mogą udzielić użytkownikowi uwag i/lub ostrzeżeń.
5.2. Po otrzymaniu 5 ostrzeżeń użytkownik traci prawo do pisania na forum.
5.3. Po otrzymaniu 7 ostrzeżeń użytkownik traci prawo dostępu do forum.

6. Postanowienia końcowe
6.1. Administrator zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do forum części lub wszystkim użytkownikom, wyłączenia lub wyczyszczenia forum bez podania przyczyny. Użytkownikom w takim przypadku nie przysługuje żadne zadośćuczynienie.
6.2. Administrator nie odpowiada za straty powstałe w wyniku korzystania z forum nawet jeżeli administrator zostali poinformowani o możliwości ich wystąpienia
6.3. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opublikowane na forum treści.

7. Procedura odwoławcza
7.1. Od decyzji moderatora przysługuje odwołanie do administarcji forum.
7.3. Odwołanie należy wysłać poprzez prywatną wiadomość do jednego z administrata bądz moderatora podając uzasadnienie odwołania.
7.4. Odwołanie jest rozpatrywane w głosowaniu 3 dniowym

8. Postanowienia końcowe
8.1. Niniejszy regulamin zastępuje dotychczasowy regulamin forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Autor Wiadomość
UzumakiSothoth
Hokage



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Konoha-Gakure

PostWysłany: Pią 14:50, 27 Sty 2006    Temat postu:

Wszyscy otrzymali PM odemnie z instrukcją. Jeśli ktoś nie dostał, to jest ot teraz w jego interesie, żeby się zgłosił. Na odpowiedz czekam do 05.02.06.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Darwina 17 Strona Główna -> Rozmowy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin